Her kan du læse Nyborg Marineforenings tidligere medlemsblade fra april 2018:

Grafisk udvalg blev kastet ud i opgaven med bl.a. udgivelse af blad, opdatering af hjemmeside og de øvrige opgaver, vi skal tage os af - og derfor beklager vi, at "vores første blad" ikke er helt fejlfri, men vi håber på forståelse - og vi vil gøre, hvad vi kan for at de kommende numre vil falde i medlemmernes smag og fremstå på en god måde.

Her er link til medlemsblad nr. 2, 2018:

Bladet, Mindeskriftet og 2. halvårsplan 2018 over aktiviteter vil blive uddelt til alle medlemmer ASAP - i løbet af den første uge i juli måned.

Her er link til medlemsblad nr. 3 efterår 2018:

Årets sidste udgave af Medlemsblad nr. 4, 2018 ses her på linket:

OBS: Grafisk udvalg beklager de fejl og mangler i bladet der er på vej til jer, og som grundet problemer med trykningen ikke er blevet korrigeret, hvorfor vi beder om, at I bærer over med os. Til gengæld lover vi, at vi til næste år vil prøve at gøre vores bedste til, at vi fortsat kan få et godt og læsbart blad!

På Grafisk udvalgs vegne,/Eivind Rasmussen

God fornøjelse.