Særtilbud til medlemmer af Nyborg Marineforenings medlemmer: Periode: Den 30. august – 8. september 2019.

I samarbejde med Gislev Rejser og deres mangeårige rejseleder Kurt Klein Taanquist, tilbydes 10 dages rejse til Normandiet/Bretagne til gruppepris kr. 7978,10. (normalpris kr. 8398,00) tillæg for enkeltværelse kr. 1798,00.

Turen går gennem Holland/Belgien til Normandiet til vikingernes gamle by Rouen. Her er der spændende oplevelser om vikingernes gamle hovedstad og Historien om Jeanne d’Arc. Og udflugt til Monets have.

Herefter tages et smut til Bretagne hvor der overnattes i St. Malo, Kaphornernes hjemby, en flot gammel fæstningsby med interessant historie. Herfra kan man booke en heldagstur til Jersey, kr. 350,00, En udflugt til den gamle middelalderby Dinan, inkluderet.

Fra Bretagne sætter vi via Mont-Saint-Michel, den store Klosterø i Cancale bugten, kursen mod Bayeux med det spændende Bayeux-tapet. Herfra til Byen Caen, hvorfra vi besøger invasionskysten, hvor landgangen foregik den 6. juni for 75 år siden, en spændende og bevægende dag langs med kysten. På vej hjem besøges fronten fra 1. verdenskrig ved Somme.

Grupperabat kræver at der er mindst 8 tilmeldte til rejsen. Til rejsen betales et obligatorisk adm. tillæg kr. 45.00

Interesserede skal tilmelde sig til Kurt Klein Taanquist snarest og senest 1. maj i stuen. Der holdes informationsmøde søndag den 10. marts kl. 10.00 i stuen.