Aktivitetsplan 1. halvår 2019

Så er aktiviteter for første halvår 2019 klar og tilmeldingslister sat i ny mappe i marinestuen, hvor I nu kan tilmelde jer de kommende arrangementer, som både omhandler de 14 almindelige lørdagsfrokoster samt de 12 særligt planlagte arrangementer.

Klik her:

og måske skal du åbne i et nyt vindue - Prøv det.

På godt gensyn i stuenKærlighedSmiler

Lørdagsfrokosten - praktiske bemærkninger

Justering af lørdagsfrokosten.

Lørdagsfrokosten er meget populær i Nyborg Marineforening. Den er så populær at presset på kabyssen, som jo også er bemandet af frivillige, har nået et omfang, som ikke er holdbar i længden.

Bestyrelsen har derfor besluttet at foretage følgende justeringer: Det maksimale antal deltagere til en lørdagsfrokost er 35. På denne måde skaffes der også plads til ikke spisende medlemmer. Hvert medlem kan invitere sin ledsager og max 4 gæster. I alt max 6 personer pr medlem. Prisen justeres som følger: Medlem og ledsager fortsat 80 kr. pr. deltager. Inviterede gæster 100 kr. pr gæst.

Lørdagsfrokosten er etableret som et tiltag for medlemspleje og socialt samvær.