April 2022: Formanden har ordet.

Kære medlemmer

Foråret har holdt sit indtog, blomsterne myldrer frem Corona er på retur og efter en god generalforsamling og fremragende gule ærter, skal vi i fællesskab sætte kursen for det videre arbejde i Nyborg Marineforening. Det kommer desværre til at ske i skyggen af de rædselsfulde begivenheder, der udspilles i Ukraine. Det er en krig, der påvirker os alle, og som er skabt af en magtsyg Putin. Lad os hjælpe Ukraine hvor vi kan og gennem de kanaler, der er professionelle.

Der arbejdes fortsat med finansieringsmuligheder til husets udvidelse/ renovering. Det er en svær øvelse, men vi har ikke givet op. Har du en god ide, hører bestyrelsen gerne herom.

Kig i aktivitetslisten, og find et arrangement, der passer dig og din ledsager. Der er mange muligheder at vælge imellem og vi har stadig ledige pladser på de 2 spændende udflugter til henholdsvis Baagø og Ærø.

Bestyrelsen arbejder for at skabe en god forening med mange tilbud. Men uden din hjælp og opbakning, er det svært.

Vi ses i stuen og til udflugter.

Kurt Verner

Foto Forsvarsgalleriet