Kære medlemmer og alle nysgerige - måske kommende medlemmer i vores aktive forening!

Så er medlemsblad nr. 2 ved at blive omdelt, og her kan det nu ses på hjemmesiden:

Vi synes, det er blevet et rigtigt godt blad, og som noget nyt er 2. halvårs aktivitetsplan indsat på midtersiderne - lige til at tage ud, så man i ro og mag kan tjekke aktiviteterne og tilmelde sig på de fremlagte tilmeldingslister i stuen, som man vil deltage i. Kommer man ikke umiddelbart i stuen, men vil gerne deltage i en aktivitet, kan man ringe til stuen på Tlf. 6530 1576 og få vagten til at skrive sig på listen.

Med årets første medlemsblad år 2019 i samarbejde med vores nye grafiske firma Mark & Storm i Ringe har redaktionsudvalget den store glæde at kunne præsentere det nye blad for jer - også her på hjemmesiden!

Link: https://issuu.com/erasmus31/docs/285956_nyborg_marineforening_web_me

Vi håber I vil tage godt imod bladet, og vi ser frem til et fortsat godt samarbejde med vores grafiker på Mark & Storm til alles tilfredshed🙂

Hvis I skulle have kommentarer eller indlæg i øvrigt, er I hjerteligt velkommen til at komme med det på mail til: eivind.rasmussen@mail.dk

På gensyn i stuen/Eivind

Her kan du læse Nyborg Marineforenings tidligere medlemsblade fra 2018:

Grafisk udvalg blev kastet ud i opgaven med bl.a. udgivelse af blad, opdatering af hjemmeside og de øvrige opgaver, vi skal tage os af - og derfor beklager vi, at "vores første blad" ikke er helt fejlfri, men vi håber på forståelse - og vi vil gøre, hvad vi kan for at de kommende numre vil falde i medlemmernes smag og fremstå på en god måde.

Her er link til medlemsblad nr. 2, 2018:

Bladet, Mindeskriftet og 2. halvårsplan 2018 over aktiviteter vil blive uddelt til alle medlemmer ASAP - i løbet af den første uge i juli måned.

Her er link til medlemsblad nr. 3 efterår 2018:

Årets sidste udgave af Medlemsblad nr. 4, 2018 ses her på linket:

OBS: Grafisk udvalg beklager de fejl og mangler i bladet der er på vej til jer, og som grundet problemer med trykningen ikke er blevet korrigeret, hvorfor vi beder om, at I bærer over med os. Til gengæld lover vi, at vi til næste år vil prøve at gøre vores bedste til, at vi fortsat kan få et godt og læsbart blad!

På Grafisk udvalgs vegne,/Eivind Rasmussen

God fornøjelse.