Støtte til Fyns Militærhistoriske Museum

Som mange ved arbejder en stor gruppe frivillige med at renovere den gamle kommandantbygning på Odense Kaserne og indrette Fyns Militærhistoriske Museum der. Projektet er vel undervejs, og man er nu i gang med at rejse midler til næste fase - en elevator, som er et lovkrav, således at alle har uhindret adgang til bygningen. Museets folk søger blandt andet om støtte fra Realdanias ‘Underværker’ Fond, men for at komme i betragtning her skal man indsamle et antal støtteerklæringer - mindst 500, men jo flere der er, jo stærkere står man selvfølgelig!

Vi vil gerne bede dig om støtte til denne ansøgning, det kræver kun et par klik med musen!

Gå ind på: Fyns Miliærhistoriske Museum Du kan nu læse lidt om museets planer, og alt hvad du behøver er at klikke på knappen: ’Stem på projektet’ - det kan ikke være nemmere!!!

Husk at alle i en husstand kan stemme, og glem ikke at nævne det for venner og familie. Del det også gerne på Facebook og i de grupper du er med i. Husk jo flere støtter der skaffes, jo stærkere står ansøgningen!! Jeres hjælp er vigtig for at Milmus kan rejse økonomiske midler til at realisere næste fase af projektet og opfylde lovkravene om at alle uanset alder og fysisk formåen skal have adgang til hele museumsbygningen