Vores nye Facebook

Som noget nyt prøver vi at komme ud til flere via Facebook, og måske nå nogle nye medlemmer, og få gang i gamle. Facebook-siden kan tilbyde et noget mere aktuelt billede af, hvad der sker og rører sig i Marineforeningen, Søværnet, Handelsflåden og Marinehjemmeværnet. De gode historier fra det maritime Danmark, der lægges ud til alle, samlet på et sted. Det siger selvfølgelig sig selv at man med pt. 11 følgere ikke når særligt mange, så det kræver jo en del reklame og promovering af siden. Men med blandt andet omtale i medlemsbladet, og mundtligt fra medlem til medlem kan vi komme langt. Vi arbejder på, at få nogle dagligdags informationer fra bestyrelse og daglig drift, ud til de af medlemmerne der er på Facebook. Dette skal ses som et supplement til vores hjemmeside.

Arbejdet med dette varetages af vores nye Facebook redaktør Allan Dølling. Allan arbejder med emnet til daglig. Det vil også være Allan, der sætter "overliggeren" for, hvad vi må og ikke må jf. GPDR - lovgivningen m.v.

Kurt Verner.

Formand.