Sådan betaler du dit kontingent

Kontingentbetaling 2024

2019 var det sidste år, hvor Nyborg Marineforening udsendte girokort.
Sidste år måtte bestyrelsen desværre konstatere, at kun ca. halvdelen af medlemmerne havde betalt – det er skidt for foreningen og Kurt Verner lagde et stort stykke arbejde i at kontakte alle restanter.

Vi opfordrer derfor til, at du i år betaler 400 kr. rettidigt på en af følgende måder:

1. Du opretter en fast betaling med betalingsfrist den 10. januar – fra 2024 og hvert år - så længe du vil være medlem.

Indbetalingen skal altid indeholde medlemmets navn og adresse, fx:
    Peter Petersen
    Petersensvej 20 1.tv.
    5800 Nyborg.

Indbetalingen skal ske til Danske Bank, registreringsnummer 3574 konto 4696053405.
  2. Du kan også gå i banken og få dem til at foretage betalingen til kontoen ovenfor – husk navn og adresse på medlemmet.
    Afhængigt af din bank skal de muligvis have penge for overførslen
  3. Du betaler via MobilePay på betalingsnummeret 35 77 77.
    Hvis du bruger en anden telefon end den telefon, der har medlemmets oplysninger, skal du oplyse navn og adresse på medlemmet i kommentarfeltet til betalingen INDEN du ”swiper”.
  4. Du kan undtagelsesvis betale kontant i stuen.
    Her skal du også aflevere en seddel med navn og adresse, så vi kan spore indbetaleren.

Søren Junker
Kasserer